De laatste voorbereidingen... - Reisverslag uit Santpoort-Noord, Nederland van Sietske Couperus - WaarBenJij.nu De laatste voorbereidingen... - Reisverslag uit Santpoort-Noord, Nederland van Sietske Couperus - WaarBenJij.nu

De laatste voorbereidingen...

Door: Sietske Couperus

Blijf op de hoogte en volg Sietske

22 Oktober 2011 | Nederland, Santpoort-Noord

Vanaf vandaag zal ik een reisdagboek bijhouden voor alle achterblijvers en sponsors. Ik zal langs landen gaan als Panama, Cuba en Bonaire om mijn talenten te ontdekken. Samen met 33 andere 4VWO-leerlingen krijg ik les aan boord van het Tall-Ship de Regina Maris.

Ik moet eerlijk toegeven dat ik even moest slikken toen ik afscheid nam van mijn vriendinnen... Vannacht sliepen de meiden voor de laatste keer dit jaar bij mij thuis en vanavond ga ik uit eten met mijn vader, moeder en zusje. Alles is ingepakt, ik ben volledig beschermt tegen Hepatitus A en B, Gele koorts, Buiktyfus en Rabies. De laatste voorbereidingen zijn getroffen, dus vanavond zal ik waarschijnlijk alleen Pretty Little Liars gaan kijken om even te ontstressen. En dan morgen.. aan boord van de Regina Maris!

  • 23 Oktober 2011 - 15:22

    Mama:

    Dag lieve Siets, ik ben graag de eerste om je een geweldige reis toe te wensen! Vandaag hebben we je, met prachtig weer, op de Regina Maris afgeleverd en het voelde heel goed! Natuurlijk gaan we je verschrikkelijk missen en dat zal andersom ook zo zijn, maar ik weet zeker dat het team en je mede leerlingen je zullen opvangen als je het even wat moeilijk hebt. Geniet en neem alle ervaringen en ontmoetingen goed in je op, dat is je bagage voor je verdere leven. We houden veel van je ! Liefs, mama

  • 07 November 2011 - 15:12

    Annaaa <3:

    de laatste x dit school jaar ?
    denk je dat we dat niet gaan doen als je terug komt ? :P
    xxxxxxxan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sietske

Samen met School At Sea vaar ik op de Regina Maris naar Tenerife en Midden-Amerika. Volg mijn reis naar leiderschap, verantwoordelijkheidsgevoel en ervaringen die me altijd zullen bij blijven.

Actief sinds 18 Okt. 2011
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 23685

Voorgaande reizen:

23 Oktober 2011 - 28 April 2012

School At Sea Schooljaar 2011/2012

Landen bezocht: