Inschepen - Reisverslag uit Santpoort-Noord, Nederland van Sietske Couperus - WaarBenJij.nu Inschepen - Reisverslag uit Santpoort-Noord, Nederland van Sietske Couperus - WaarBenJij.nu

Inschepen

Door: Sietske Couperus

Blijf op de hoogte en volg Sietske

24 Oktober 2011 | Nederland, Santpoort-Noord

YES mijn hut deel ik met Tess, Britt & Willemijn :D ik heb mijn knalroze dekbed, mijn fotomat, douchespulletjes, knuffel en mijn drie dozen lenzenvloeistof een plekje gegeven en het is een supergezellige plek geworden met de andere drie meiden.
Ik zit nu met een aantal mensen onze blog bij te houden terwijl de kookploeg de pasta aan het klaarmaken is (IK HEB HONGER). Ik zie wel op tegen donderdag, om al het afscheid te nemen..
Daarnet ben ik samen met Anna, Douwe, Meilin, Merwin & Willemijn de veiligheidsregels gaan bekijken. Jaap vraagt me nu net of ik naar de PTA's kijk dus dat ga ik maar eens doen.. Ik mis alle achterblijvers en tot donderdag!

  • 24 Oktober 2011 - 16:14

    Caroline:

    Ha meid, daar ben ik weer. Leuk om te lezen dat je je geïnstalleerd hebt met je nieuwe klasgenoten! Vast gezellig in jullie hut. Kon je alles een beetje kwijt, ik had er een hard hoofd in zondag! Tja, dat afscheid donderdag wordt nog even behoorlijk heftig en als iedereen komt, die gemeld heeft DAT hij/zij komt..pfoe. Laat het maar lekker over je heen golven, als jullie echt weg zijn, stabiliseert alles wel weer. Alleen het schip nog ff niet, dus daar moet je nog doorheen! Dag lieverd, mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sietske

Samen met School At Sea vaar ik op de Regina Maris naar Tenerife en Midden-Amerika. Volg mijn reis naar leiderschap, verantwoordelijkheidsgevoel en ervaringen die me altijd zullen bij blijven.

Actief sinds 18 Okt. 2011
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 23688

Voorgaande reizen:

23 Oktober 2011 - 28 April 2012

School At Sea Schooljaar 2011/2012

Landen bezocht: